ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

باد می وزد …

میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی

تصمیم با تو است . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
mahmood سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

خرزو سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://asheghtanhayi.blogspot.com

سلام
جالب بود.
اما فقط شعر؟
شاید اگر متنی کوتاه مینوشتی و این اشعار همراهش بود زیباتر میشد.

سلام.
از توجه و نظر شما بسیار سپاسگزارم. اتفاقا خودم هم همین نظر رو دارم، برای همین هم در قسمت حرفهای خودمانی سعی دارم بیشتر نوشته هامو بگذارم.
باز هم ممنون

نسترن شاد چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

من نه دیوار می سازم نه آسیاب بادی. موهایم را به دستش می سپارم و پا به پایش به بازیگوشی مشغول می شوم. کاش باد آنقدر تند نرود که من عقب بمانم

چه تصویر قشنگی!!!
واقعا زیباست، بازی لطیف باد با گیسوانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد