ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

از شفیعی کدکنی

به کجا چنین شتابان؟! 

گون از نسیم پرسید. 

دل من گرفته زینجا 

هوس سفر نداری 

زغبار این بیابان؟ 

 همه آرزویم، اما 

چه کنم که بسته پایم.  

به کجا چنین شتابان؟ 

 بهر آن کجا که باشد 

بجز این سرا سرایم. 

سفرت بخیر! 

اما تو و دوستی خدا را 

چو از این کویر وحشت 

به سلامتی گذشتی 

به شکوفه ها، به باران 

برسان سلام ما را.

نظرات 2 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://sfni.blogsky.com

سلام دوست عزیزم خوبی؟ واقعا ممنونم که تواین مدت که به وبم سر نزدم اومدی پیشم و واقعا معذرت میخوام که نیومدم پیشت . راستش یه وبلاگ دیگه مینویسم و این ادرس وب جدیدمه . لطفا لینک اینو بزار تو وبت . منتظرت هستم دوست خوبم .

رضا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://rezaking70.persianblog.ir

باران را در آغوش می گیرم

و خودم را غرق در رویای بدون تو بودن می کنم

تو با آغوشی باز...

با آغوشی پر از نفس های پاییزی

به استقبالم می آیی...

و مرا تنگ در آغوشت می گیری

و یک نفس عمیق تو کافیست

برای دوباره جان دادنم در هوای بودنت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد