ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

شعری از زنده یاد قیصر امین پور

ما در عصر احتمال به سر می بریم

در عصر شک و شاید

در عصر پیش بینی وضع هوا

از هر طرف که باد بیاید ...

در عصر قاطعیتِ تردید

عصر جدید

عصری که هیچ اصلی

جز اصل احتمال ، یقینی نیست

اما من

بی نام تو

حتی یک لحظه احتمال ندارم

چشمان تو عین الیقین من

قطعیت نگاه تو دین من است

من از تو ناگزیرم

من بی نام ناگزیر تو می میرم . . .

جمله هفته

در بدترین روزها امید وار باش زیرا زیباترین بارانها از سیاه ترین ابرهاست

نیمه شعبان مبارک

تا به کی در انتظارش دیده بر در دوختن؟! 

آمدن، رفتن، ندیدن، سوختن 

 

میلاد یگانه منجی، بر همه شما مبارک. 

امید

شخصی را به جهنم می بردند.در راه بر می‌گشت و به عقب خیره می‌شد. ناگهان خدا فرمود: او را به بهشت ببرید. فرشتگان پرسیدند چرا؟پروردگار فرمود: او چند بار به عقب نگاه کرد... او امید به بخشش داشت .

جمله هفته

آنروز که همه به دنبال چشمان زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش 

دکتر شریعتی