ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

شعری از دوست خوبم؛ هستی

دست عقربه ها را می گیرم  

تا ناخنک نزنند لحظه های با تو بودن را

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام راحله خانوم.
خوبی انشاءالله؟
نظراتت رو خوندم. ببخشید که خیلی وقته بهت سر نزدم. راستش یه مشکلی برام پیش اومده که چند هفته ایه درگیر اونم. پدربزرگم حالش خوب نیست و زیاد وقت اومدن به اینترنت رو ندارم. البته الان دیگه شرایطم یه کم بهتر شده و سعی میکنم بیشتر بیام تو نت.
در مورد آرامش که پرسیدی واقعا آرامش چیه. از نظر من آرامش اینه که تمام اتفاقات و تمام موضوعات بدی که تو زندگیت وجود داره(مثل نیش زدن زنبور یا مثلا همین بد حال شدن پدربزرگم یا هر چیز بد دیگه ای) باعث بهم ریخته شدن اعصابت نشه و برعکس باعث بشه که راهی نو به سمت خدای مهربون پیدا کنی.
به نظر من آرامش یعنی همون جمله معروف "اعوذ بالله من الشیطان" به این معنی که به خدا پناه میبرم از هر بدی. (از هر بدی ... مثل تمام میکروبها تمام ویروسها تمام فتنه ها تمام دروغها تمام نیرنگها و...)
اگه بتونی از تمام ثانیه های زندگیت پلی بسازی به سمت خدای قدرتمند و مهربون خودت میتونی به آرامش کامل برسی. (اگه اتفاق بدی هم واست افتاد دیگه اون اتفاق از نظرت بد نیست اون اتفاق یه پله(pol) همین.
در پناه تنها عشق من همیشه شاد و پر انرژی باشی.

سلام دوست خوبم؛

از توجه شما ممنون. با نظراتت موافقم، ولی واقعا کار خیلی سختیه. امیدرام حال پدربزرگتون هم هرچه زودتر خوب بشه.

شاد و سلامت باشید

فرداد شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

ولی امان از این عقربه های بی دست و پا...
سلام...
و
ایام به کام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد