ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

جمله این هفته

بگذار دیدن ترا با دردها آشنا کند، اما هرگز کوری را به خاطر آرامش تحمل نکن 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
fruzan دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ق.ظ http://ranktorank.com

ÈÇ ÓáÇã Èå ÊãÇã æÈ äæíÓÇä ÚÒíÒ
ÇãÑæÒ ÈÇ í˜ ÎÈÑ ÚÇáí ÈÑÇí ÔãÇ Çíä ˜ÇãäÊ Ñæ ÝÓÊÇÏã
ÇÒ äÏí íÔ ÓíÓÊã ˜áí˜í Ñä˜ Êæ Ñä˜ Ñæ ÑÇå ÇäÏÇÒí ˜ÑÏã æ ÔãÇ ãí Êæäíä ÈÇ í˜ ËÈÊ äÇã ÓÇÏå Èå ÊÈáíÛ ÈÑÏÇÒíÏ æ ÈÇÈÊ åÑ ˜áí˜ ˜å ˜ÇÑÈÑÇÊæä ÇäÌÇã ãí Ïä æá ÏÑíÇÝÊ ãí ˜äíÏ
Çíä ÓíÓÊã 100% ãØãÚä åÓÊÔ æ ÝÞØ ˜ÇÝíå ÈÇ Çæä ˜ÇÑ ˜äíä ÊÇ í Èå ÕÏÇÞÊ ãÇ ÈÈÑíÏ
ÈÑÇí ÇØáÇÚÇÊ ÈíÔÊÑ Èå ÂÏÑÓ æÈ ÓÇíÊ Ñä˜ Êæ Ñä˜ ãÑÇÌÚåäãÇÆíÏ
í˜ íÒ Ïíå Çíä ÓíÓÊã ÈÇ ÈåÑå ÈÑÏä ÇÒ ÑÞÏÑÊ ÊÑíä ÒÈÇä ÈÑäÇãå äæíÓí íÚäí ÇÌ˜Ó ØÒÇÍí ÔÏå
ÂÏÑÓ ÓÇíÊ :
http://ranktorank.com

ماندانا(متولد ماه مهر) دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.sefidbarfe.javan blog.com

سلام خانومی گلم.بلا شدی میبینم که زود به زود بروز میشی خوب خیلی عالیه شعرت هم همینجور البته مثل خودت! عالی!!!!!!!!!! یازدهم کلاس اقای راهی یادت نره دیروز از قلمستان پرسیدم. خوب دیگه گلم باید برم بوس بای.

سلام عزیز دلم؛

ممنونم که به من سر می زنی. خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرت هستم. البته از صمیم قلب می گم که شعرهای من به خوبی شعرهای شما که نیست، چون اشعارت خیلی خیلی با احساس هستن با تصاویر بسیار زیبا و دوست داشتنی

به امید دیدار

سمن سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

تبریک میگم عزیزم. خیلی خوشحالم که وبلاگت رو میبینم و از این خوشحالتر که الان شعرهای قشنگت رو همی میتونن بخونن. شعرهای بااحساس و نازت مثثثثثثثثثل خودت.
دوست دارم
همواره شاد و پیروز باشی

نسترن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

وقتی دیدن را یاد گرفتم و تمرین کردم دیگه هرچی سعی کردم نتونستم کوری رو تکرار کنم و آرامش دوره ی کوری دیگه برام یه سراب شد.

نسترن شاد پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

migam khob manam motevallede mehram mandana jan

ماندانا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.sefidbarfe.javanblog.com

سلام عزیزم با یه دلنوشته بروزم بدیدنم بیا .منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد