ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

کاش سقف آسمانم دودکش داشت 

چقدر دلم هوای تازه می خواهد

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

با سلام و تبریک بدلیل راه اندازی کار جدید ُ امید وارم در کارت موفق باشی و همچنان سرکش و سرافراز به پیش بتازی .و بچه ها نیز برای من سایتی به آدرس ذیل ساخته اند و میتوانی در صورت تمایل آنرا بخودت لینک کنی .
به امید دیار و روزهای سبزتر و خوبتر . دوستدارت احمد .

WWW.AHMADSHIRANI.IR

سلام بر شما. از توجهتان بسیار بسیار سپاسگزارم. خیلی خوشحال شدم. درضمن سایت شما رو هم به پیوندهام اضافه کردم. سایت خیلی قشنگ و جالبی دارید.
باز هم منتظر دیدارها و نظرات شما هستم.
به امید دیدار. همیشه شاد باشید. راحله

نسترن شاد ط پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

دقیقا می فهمم چی می گی
منم وقتی خونه ی راح راح اینا بودم. دلم می خواست سقف آسمونو بشکافم و آزاد و رها باشم
چقد تنگته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد