ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

قاب

در این قاب سرد 

پیر می شوم 

در حسرت یک نگاه

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ق.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

می نویسم قصه های آن شب پر درد را
بغض هایی در دلم جا مانده از یک مرد را
یک گلایه از کسی که گفت هست اما نبود
یک ورق از دفتری با برگ های زرد را
سطر اول خنده بود و اشتیاق و عاشقی
سطر آخر دیده بود خندیدن نامرد را
گفته بود تا پای جان جانم بمان
خود نماند آواره کرد این دختر شبگرد را
عاقبت این قصه هم پایان گرفت
تا رها کردم شبی دستان مردی سرد را..

ماندانا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.sefidbarfe.javanblog.com

سلام عزیزم ممنون از اینک اومدی سرزدی اشعارت بی نهایت زیبا بود .داستان انتخابی ت هم زیبا بود.خوشحال شدم از ابراز لطفت .بازهم بیا شایدفردا یه پست جدید بزارم به مناسبت تولدم شیرینی که بهت ندادم ولی ترشی که دیشب برات اوردم فکر کنم خوشمزه بود نه؟ امیدوارم همون چیزی که شماوخانم شیخ از خدامیخواید همون بشه.فردا خبرت میکنم.گلم بایه شعر خوشگل از خودت به دیدنم بیا کادوی تولد.بوس بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد