ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

امروز تولد منه

سلام به همه دوستان خوب و عزیزم ؛

 

روز میلاد بانوی بزرگ عالم و یگانه الگوی شهامت و ایثار و عشق ، رو به همه دوستان به خصوص همه زنان و مادران عزیز و گرامی تبریک می گم. 

 

امروز برای من یه روزه خاصه. روز تولدمنه و مقارن شدن اون با روز میلاد حضرت فاطمه حس و حال خاصی به این روز داده و برای من افتخار بزرگی محسوب می شه ، انگار این قضیه یه بار خاصی رو روی دوشم میگذاره و انرژِی مضاعفی برای تلاش و ساختن یه دوره جدید در زندگی رو در من ایجاد می کنه.

 

از صمیم قلب امیدوارم به لطف و یاری پروردگار مهربانم و با توجه و عنایت بانو فاطمه(س) سال خوب و پرتلاش و خاطره انگیزی رو پیش رو داشته باشم.

باز هم این روز رو به تبریک می گم.

شاد و سبز و بهاری باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
خیلی ذوق کردم وقتی این متن رو خوندم.

بهت تبریک میگم تولدت رو و اینکه با تولد بانو فاطمه الزهرا(س) یکزمان شده این رویداد بزرگ زندگیت.

واقعا مبارکت باشه.

انشاءالله ایشون هم همیشه با شماست و براتون دعا میکنه و شما رو به سمت آشنایی بیشتر با خدای عزیز راهنمایی میکنه.

سلام دوست عزیز؛

ممنون از توجه ات، خیلی خوشحال شدم.
امیدورام همینطور باشه که گفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد