ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

از سیمین بهبهانی

لحظه چو گم شد، مجوی 

کآب روان را به جوی  

صورت تکرار هست 

معنی تکرار نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد صادق شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://Megarapid.blogsky.com

سلام.خواهش عزیز.به این وبلاگم سر بزنید پر محتوا تره.
امیدوارم متناسب با رشتتون خوشتون بیاد

از توجه تون ممنون. حتما سر می زنم

موفق باشید

حسین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
مرسی دوست عزیز.
دعام کنین امتحانهام به خوبی و خوشی بگذره.

گرچه تا حالا کمکهای زیادی از خدا تو درسام دیدم و مطمئنم که باز هم کمکم میکنه ولی واسه روحیه خودم نیاز به دعای شما دارم.

در مورد نقاشی هم بهتون پیشنهاد میکنم اگه بلد نیستین حتما یاد بگیرین واقعا عالی و آرامشبخشه.

طراحی ها و ترسیم تصاویر و صحنه هایی از قدرت بیکران خدا مخصوصا با وسیه هایی مثل آبرنگ واقعا عالیه.
احساس میکنم با این کارها به خدا نزدیکتر میشم.
واسه همین هم این رشته رو انتخاب کردم.

الان میتونم بفهمم مانی چجوری از نقاشی به خدا رسید و تونست قومی رو هدایت کنه.

همیشه نقاشی رو دوست داشتم ولی هیچ گاه فرصت پرداختن به اون رو نداشتم، امیدوارم فرصتی پیش بیاد هم برم سراغ نقاشی و هم موسیقی
ان شاءالله امتحاناتتون هم خوب میشه.

با آروزی موفقیت برای شما دوست عزیز

فرداد یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

عجب انتخاب بی نظیری..
سلام دوست محترمم
ایام به کام

سلام؛
ممنون. خودم هم خیلی خیلی از این شعر خوشم اومد

شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد