ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

جشن تولد یک سالگی

سلام به همه دوستان خوبم؛

 

امروز برای من یک روزه خاصه. امروز جشن تولد یک سالگی وبلاگمه.

دقیقا یک سال پیش در چنین روزی بود که تصمیم گرفتم طبق پیشنهاد یکی از دوستان ، وبلاگی داشته باشم و حرفها، نظرات و عقایدم رو بنویسم و آنها رو در این دنیای بیکران انتشار بدم و ببینم آیا واقعا توی این دنیا کسی هم هست که دغدغه های منو داشته باشه ؛ کسی هست که نگاهش ورای همه ظواهر ، چیزهای دیگه ای رو هم ببینه.

حالا خیلی شادم ، چون به این نتیجه رسیدم که خیلی ها هستند که شاید خیلی بهتر از من می بینند، می شنوند و درک می کنند. کسانی که در طول این مدت با اونها آشنا شدم و الان جزء بهترین دوستان من هستند.  

امیدوارم بتونم باز هم به فعالیت کوچکم در این هستی بیکران ادامه بدم و مفید باشم.

 

شاد و سربلند باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
فرداد چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

خدا کنه اولین نفر باشم که تبریک میگم...
مبارکه دوست من..
امسال برای شما برکاتی هم داشت...
همیشه در حال جشن باشین....و برقرار و پاینده.

سلام
از شما دوست گرامی بسیار سپاسگزارم
پاینده باشید

باشو چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://13365686.persianblog.ir

سلام تولد وبلاگتون مبارک انشالله ۱۰۰سالگی شو بگیری وموفق وسربلند باشی .اولین باره اومدم پیشت دوس دارم شماهم بهم سربزنی نظرتوبدونم خودمودرست کنم خوشحالم کن

سلام دوست خوب؛

از حضور گرمتون ممنون

شاد باشید

حسین یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام
تبریک میگم یکسالگی وبلاگتون رو.
انشاءالله همیشه شما رو پشت صفحات این وبلاگ ببینیم.

از خدا آرامشی همیشگی برای شما آرزو دارم.
همیشه موفق باشین

ممنون دوست عزیز
این بهترین دعایی بود که برام کردید.
شاد باشید

فاطمه سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://ro0oz.blogsky.com

سلام عزیز..ببخش دیر اومد...

منم تبریک میگم...انشاالله همیشه حضور سبزتون بین دوستان داشته باشیم...

قبرونت

سلام دوست خوبم

ممنون از توجه ات.

بی نهایت سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد