ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

میلاد امام بزرگوار، امام رضا(ع) مبارک

سلام به همه دوستان عزیزم؛ 

 

میلاد ضامن آهو امام رضا(ع) رو به همه شما خوبان تبریک می گم. 

 چقدر دلم می خواست، الان مشهد بودم و گوشه ای از حرم زیبای اون حضرت نشسته بودم و آرامش می گرفتم.  

دلم برای عطر گلاب صحن ها و شبستان ها ، چقدر تنگ شده....

 

خیلی خیلی التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ http://rafigheshafigh.blogsky.com

سلام
منم میلاد امام رضا(ع) رو به شما دوست خوبم تبریک میگم
---
منو یادتون هست...
منو آسمون صدا کن از وبلاگ بهترین مادر
هنوز لینک بهترین مادر نگه داشتین...
شاد وموفق باشید

سلام عزیزم

عید شما هم مبارک. ممنون که به من سر زدی و آدرس وب جدیدت رودادی.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد