ترنم سپید

نغمه های دل

ترنم سپید

نغمه های دل

چیزهای کوچک زندگی

سلام به همه دوستای خوبم؛ 

 

راستش به طور کاملا اتفاقی حدود یک ماه پیش دچار شکستگی پا شدم. خیلی جالبه، این دسته از اتفاقات که آدم مفهوم آنها رو نمی فهمه، یه جورایی روال عادی زندگی را متوقف می کنه. 

با خودت فکر می کنی چرا اینطور شد؟؟ اصلا چی شد؟؟ 

اما جالبه که علاوه بر آنکه به ارزش سلامتی بیش از پیش پی می بری، کم کم یاد می گیری یه طور دیگه فکر کنی، نگاه کنی و عمل کنی. اکثر ما همیشه اتفاقات بد رو برای دیگران می دونیم و فکر می کنیم که خودمون مستثنی هستیم؛ غافل از اینکه هر لحظه از زندگی چه سلامتی و چه بیماری یک امتحانه توی زندگی، یک مرحله هستند یا یک فرصت و هیچ قاعده و استثنایی هم در کار نیست. 

امروز ایمیل جالبی دریافت کردم در ارتباط با برخی از این حوادث به ظاهر ناراحت کننده که افراد رو از حوادث خطرناک تری در امان نگه داشته بود : 

به همین خاطر هر وقت، در ترافیک گیر می افتم 

آسانسوری را از دست می دهم
مجبورم برگردم تا تلفنی را جواب دهم
و همه چیزهای کوچکی که آزارم می دهد
با خودم فکر می کنم
که خدا می خواهد در این لحظه من زنده بمانم  

در واقع در این لحظات هم شاید خدا مشغول مواظبت ماست....
 

شاد باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ق.ظ

سلام دوست خوبم
واقعا چقدر زندگی زیباتر وراحتر میشه اگه دیدمون به بعضی از حوادث اینجور باشه...

پاتون چطوره؟بهترین؟

خدا نگهدارتون باشه

سلام؛

ممنون دوست عزیزم، خدا رو شکر بهترم

شاد باشید

فاطمه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://rafigheshafigh.blogsky.com

سلام راحله خانوم


عیدتون مبارک

سلام،

ممنون دوست عزیزم، عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد